• strona główna
  • o firmie
    • nasi klienci
    • nasze projekty
    • nasi specjaliści
  • nasze usługi
    • stała opieka informatyczna
    • interwencje informatyczne
    • doradztwo i konsutlacje
    • szkolenia e-learningowe
  • strefa klienta
  • kontakt
  • Polski (PL)
  • English (UK)
Banrowscy.pl
  • strona główna
  • o firmie
    • nasi klienci
    • nasze projekty
    • nasi specjaliści
  • nasze usługi
    • stała opieka informatyczna
    • interwencje informatyczne
    • doradztwo i konsutlacje
    • szkolenia e-learningowe
  • strefa klienta
  • kontakt
dlaklienta                 BANROWSCY.PL
    Wsparcie informatyczne Warszawa

Naszym klientom udostępniamy personalizowany system obsługi zdarzeń za pośrednictwem którego raportujemy oraz planujemy priorytety i harmonogramy naszych działań, oraz system help desk służący udzielaniu bierzącej pomocy na zasadzie zdalnego dostępu. W systemie monitoringu obejrzeć można statystyki dostępności administrowanych przez nas systemów.

loginMONITORING STANU USŁUG/SYSTEMÓW (SLA)

Właściwy wybór jeśli chcesz obejrzeć statystyki dostępności swoich systemów, lub ich obecny stan. Dobre miejsce żeby sprawdzić czy wiemy już o awarii w Twoim systemie ;-), czy też konieczne będzie zgłoszenie kanałem serwisowym.

loginOBSŁUGA ZDARZEŃ

Właściwy wybór jeśli chcesz: sprawdzić stan zlecenia serwisowego, lub rozpocząć nowe, zmienić termin wizyty naszego serwisanta, ocenić pracę przydzielonego opiekuna, zaplanować harmonogram najbliższych działań.

loginZDALNE WSPARCIE

Wybierz jeśli potrzebujesz zdalnej asysty naszego operatora. Do działania systemu konieczny jest sprawny dostep do internetu.

 

Banrowscy.pl © 2025

↑