OBSŁUGA INFORMATYCZNA FIRM
Wspólpracując z nami na zasadach umowy serwisowej nasi klienci zyskują przewidywalność kosztów związanych z obsługą informatyczną, nie muszą również ponosić nakładów na stworzenie miejsc pracy, kosztów ubezpieczeń społecznych, dodatkowych, specjalizowanych szkoleń pracowników.
Usługa opieki informatycznej świadczona jest w oparciu o długookresową umowę precyzują zakres wzajemnych zobowiązań, odpowiedzielności i oczekiwanych czasów rekacji. Umowa taka ma charakter modularny. Komponowana jest w oparciu o naszą ofertę i oczekiwania klienta w toku negocjacji. Większość naszych umów ma charakter miesięcznego ryczałtu. Wysokośc ryczałtu zależy od stopnia komplikacji infrastruktury klienta, wyboru opcji serwisowych umowy oraz oczekiwanych parametrów SLA.
UTRZYMANIE CIĄGŁOŚCI PRACY Współpracę z nowymi klientamy rozpoczynamy zwykle od kompleksowego audytu informatycznego. Poznajemy kluczowe systemy klienta i eliminujemy potencjalne nieprawidłowości. Po identyfikacji pożądanych parametrów dostępności kluczowych systemów kilenta wspólnie ustalamy sposoby ich utrzymania. |
|
ZARZĄDZANIE INFRASTRUKTURĄ KLIETA Znając potrzeby naszych klientów pomagamy im wybrać optymalne dla nich rozwiazania. W ramach współpracy uczestniczymy w pracach studialnych i projektowych. W przypadku większych wdrożeń pomagamy w koordynacji prac wszystkich zaangażowanych wykonawców. |
|
ARCHIWIAZCJA I BACKUP DANYCH Rekomendujemy naszym klientom stosowanie dedykowanych systemów archiwizacji i backupu dla krytycznych danych. Pomagamy skonfigurować, wdrożyć oraz utrzymywać systemy archiwizacji i backupu optymalnie spełniające wymagania określone przez klienta. Wraz z naszymi klientami staramy się opracować polityki backupowe optymalnie łączące koszty i bezpieczeństwo. |
|
MONITORING STANU USŁUG Rozumiemy konieczność ciągłego monitorowania kluczowych systemów informatycznych. Dlatego też naszym klientom oferujemy dostęp do firmowej platformy prezentującej w czasie rzeczywistym informacje o stanie administrowanych przez nas systemów. |
|
PRZEGLADY I SERWIS KLUCZOWYCH URZĄDZEŃ Zgadzamy się ze stwierdzeniem iż "lepiej zapobiegać niż leczyć", dlatego też nasi administratorzy starają się zawczasu zwracać uwagę naszych klientów na zbliżające się terminy konserwacji i przeglądów serwisowych, oraz symptomy nadchodzącej awarii. |